Sunday 25 June 2017

Tiga cara untuk mendapat penggunaan maksimum dari Facebook mudah-alih

 
  Terima kasih kerana mendaftar untuk Facebook mudah alih! Gunakan Facebook pada telefon anda untuk terus berhubung dengan rakan-rakan sepanjang hari anda, di mana sahaja anda berada.   Berikut adalah tiga cara anda boleh memanfaatkannya:   Muat turun Facebook di telefon anda untuk pengalaman yang lancar Aplikasi mudahalih kami memberikan akses yang cepat ke rakan anda serta menggunakan data paling sedikit. SMSkan pautan muat turun ke telefon anda Cari Rakan dengan Mudah alih Gunakan telefon anda untuk mencari orang yang anda kenali dalam Facebook. Dapatkan SMS Facebook Kemas kini status anda, hantar pesanan-pesanan dan terima pemberitahuan melalui teks.  
   
 
   Facebook
 
   
   
 
Terima kasih kerana mendaftar untuk Facebook mudah alih! Gunakan Facebook pada telefon anda untuk terus berhubung dengan rakan-rakan sepanjang hari anda, di mana sahaja anda berada.
 
Berikut adalah tiga cara anda boleh memanfaatkannya:
 
Muat turun Facebook di telefon anda untuk pengalaman yang lancar
Aplikasi mudahalih kami memberikan akses yang cepat ke rakan anda serta menggunakan data paling sedikit. SMSkan pautan muat turun ke telefon anda
Cari Rakan dengan Mudah alih
Gunakan telefon anda untuk mencari orang yang anda kenali dalam Facebook.
Dapatkan SMS Facebook
Kemas kini status anda, hantar pesanan-pesanan dan terima pemberitahuan melalui teks.
 
   
   
 
Bermula
 
   
   
 
Mesej ini telah dihantar ke casualstripeduniform.casualstripedunifor_@blogger.com. Jika anda tidak ingin menerima emel-emel ini daripada Facebook pada masa depan, sila Berhenti melanggan.
Facebook, Inc., Attention: Community Support, 1 Hacker Way, Menlo Park, CA 94025
   
 

No comments:

Post a Comment

Design Baju Korporat Terkini

  Cari Baju Korporat untuk uniform kerja @ events anda?, ▶️ Nak sulam nama, logo & tulisan belakang? ▶️ perempuan ada lengan 3/4, lengan...